Przyznawaj punkty swoim klientom
Punkty są podstawą programu lojalnościowego, miernikiem zaangażowania i „walutą”, którą możesz nagradzać klientów za ich lojalność wobec Twojej firmy.
Nagradzaj za zakupy
Każdy zakup dóbr lub usług przez Twoich klientów będzie nagrodzony przyznaniem punktów w programie lojalnościowym. Zdefiniowanie nieskomplikowanego przelicznika (np. 1 PLN = 1 pkt) sprawi, że klientom łatwo będzie go zrozumieć i zapamiętać.
Motywuj klientów do działania

W Lumo możesz nagradzać klientów za:

  • przystąpienie do programu lojalnościowego,
  • napisanie opinii o Twojej firmie po odbyciu wizyty,
  • promowanie Twojej firmy na portalu Facebook,
  • skuteczne polecenie Twojego biznesu,
  • z okazji imienin i urodzin lub innych specjalnych okazji.
Wygoda dla konsumenta
Przyznawane punkty gromadzone są na indywidualnych kontach uczestników Twojego programu lojalnościowego w systemie Lumo, do których mają oni stały i wygodny dostęp online. Klienci nie muszą nosić w portfelu kolejnej karty magnetycznej ani zbierać pieczątek.
Wypróbuj Lumo.pl przez 14 dni bez żadnych zobowiązań

Wypróbuj